"Senin için dua ederim ki, Allah sana hiçbir zaman "keşke" dedirtmesin."

7 Ekim 2012 Pazar

Unutma Beni 933. bölüm izle 08 Ekim 2012 Fox TV 08.10.2012

Yayın: Unutma Beni
Tarih: 08.10.2012
Kanal: fox tv
Saat: 15:00


Unutma Beni izle 08 Ekim 2012 Fox TV 08.10.2012Hüzünlü bir aşk öyküsü...
İlkay, çocukluk arkadaşı olan Ali’ye senelerdir aşıktır, onun da kendisini sevdiğini düşünmektedir. Ancak Ali, şirketin sahibinin kızı Nazlı ile birliktedir.

Nazlı, evli ve iki çocuk babası olan Selçuk ile yasak bir ilişki yaşamaktadır ve karnında onun bebeğini taşımaktadır. Ali ile olan birlikteliği Selçuk’un eşi Meral’in şüphelerini uzaklaştırmak içindir.

Nazlı, şüpheleri kaldırmak için Ali'yi kendisiyle evlenmeye ikna eder. İlkay, Ali’nin kendisine olan aşkını itiraf edeceğini düşünürken, Nazlı ile evleneceğini öğrenir ve yıkılır.

Artık onun da aşkını itiraf etmesinin vakti gelmiştir. Bu itiraf birçok farklı olayı beraberinde getirecektir.
 
Etiketler: unutma beni yeni bölüm izle, unutma beni 08 ekim 2012 tekrarı izle, unutma beni özeti izle, unutma beni 08 ekim son bölüm seyret, unutma beni 08.10.2012 son bölüm vidyo izle, unutma beni 08 ekim kesintisiz izle, unutma beni takılmadan seyret


0 yorum:

Yorum Gönder