"Senin için dua ederim ki, Allah sana hiçbir zaman "keşke" dedirtmesin."

9 Ekim 2012 Salı

Bana Her Şey Yakışır izle 10 Ekim 2012 Kanal D 10.10.2012

Yayın: Bana Her Şey Yakışır
Tarih: 10.10.2012
Kanal: kanal d
Saat:12:45

Bana Her Şey Yakışır izle 10 Ekim 2012 Kanal D 10.10.2012

"Ne giysem yakışır" diyenler! Bu yarışma sizin için.
Her gün bir yarışmacı, kendisine verilen bütçeyle, haftanın konseptine uygun olarak, tarzını yaratıyor ve diğer kadınlara kendini beğendirerek en yüksek puanı almaya çalışıyor.

Haftanın son günü hemcinslerinden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 bin liralık büyük ödülün de sahibi oluyor. Programda, ünlü modacı Cengiz Abazoğlu da ekran başındaki hanımlara vücut tipine uygun giyinme ipuçlarını, moda trendlerini ve şık görünme sırlarını verirken, yarışmacıların seçimlerini de değerlendiriyor.

Etiketler: bana herşey yakışır moda yarışması izle, bana herşey yakışır 10 ekim 2012 tek parça izle, bana herşey yakışır kesintisiz özetini izle, bana herşey yakışır 10-10-2012 son bölüm izle, bana herşey yakışır kim kazandı izle, bana herşey yakışır haftanın birincisini izle, bana herşey yakışır full izle

0 yorum:

Yorum Gönder